I'd have a great time today! :D

Heeeeeej hörni, säger en trött men glad Elina! ;)
Hemma nu igen då, efter att ha vart på en av världens bästa ställen, (en bra plats med andra ord): Liseberg. <3
Jag och brorsan har åkt massor och också hunnit spela lite! Det har vart jätteskoj!
Blivit genomblöt, skrikit, ätit, skrattat och bara lyssnat på alla härliga skrik-ljud och musik blandat med lukten av donuts och annat gott. ;)
Åt bl.a jordgubbar, SÅ.JÄDRA.GOTT. Jag vann två små centrar, (OMFG YES YOU HEARD ME), och en liten grejsimojs medans Anders vann en liten apa. Men jag fick den i utbyte mot en av centrarna. :3
 
Shoppade också en grej innan på Nordstan, men den kommer i videon nästa vecka.
Var ju inga köer alls typ heller, så det var ju awesome! :) Och har också fått se Anders nya lägenhet, jättemysig och fin!
Men här kommer lite bilder, så hörs vi imorgon efter jag tatt en stoooor sovmorgon!
(Förhoppningsvis iallafall), hehe, hejdå!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback