I used to hate Mondays, but not today.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! :D (<- Inte alls långt hej?)
Men idag så har det vart en SNABB och BRA skoldag. Vet, det låter omöjligt eftersom det är måndag men så är det!
För dom tre första passen gick snabbt, sen åt jag och Jessica pizza och köpte lite godis, efter det hade vi håltimma och sist hade vi vikarie men då gjorde vi typ inte heller nånting. (Gjorde en instarape på honom, hihi :3)
Så dagen har vart awesome, lite för varm bara haha, för tog inga shorts som jag egentligen hade tänkt så...
 
Men nu är Ida här och vi ska bara chilla lite innan ridningen så bloggar jag nog lite snabbt när jag kommer hem igen! HA DET BRA NU MINA AMIGOOOOS! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback