Dagens... Nä, vänta lite..?

Assååååååå, vad jag blir SUR..!
Tog en stressad outfitbild igårkväll och skulle lägga över den till datan när kameran inte vill samarbeta?!
Den bara är helt svart på displayen, även om den liksom är PÅ?! 
Åååååh, varför.ska.allt gå sönder? Först mobilen, sen datorn (finns inget ljud när man ska lyssna på t.ex youtube--videos osv..), och nu kameran.  BLÄBLÄBLÄ. :(
Tur man har en sådan bra mamma som försöker sitt bästa, hon är underbar. *<3*
 
Men så det blir ingen outfitbild nu, kanske kommer en försenad nån annan dag, men kan säga den ifall någon skulle ha blivit jättebesviken: Hade en söt tröja från NewYorker, ljusa "jeans" från Kappahl, ärmlös hoodie från Bikbok och "spike"-armbandet som jag fått av Lisa. (Kommer från Bikbok.) Löshåret sattes i igår med, VILL SÅ GÄRNA HA LÅNGT HÅR! (!!!)
 
Och nu när jag har gjort ett osammanhängande inlägg om nånting, så tänkte jag också säga att någon gång i mitt liv SKA jag göra något "vilt" med mitt hår! 
Två random pics. På hår. Från weheartit.
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback