CYKELTUR!

Aamajgad, mamma fick med mig på en cykeltur förut?! :o
Förvånade? - Ah, tänkte det. Jag som är så lättja. 
(Har svenska-läxa, så varför bara inte träna genom att sätta in lite random ord?)
Men det var faktiskt skönt. Tog några bilder också, blir så fint i den bedårande kvällsolen.
 
Skulle bloggat tidigare, men internet ville inte vara flitig med mig, OCH DET STOD ÄNDÅ ATT DET VAR JÄTTEBRA?! Och ni alla vet ju hur dom flesta, (jaha, bara jag?), blir när dom inte har internet:
Men ja, ni kan få lite bilder från den cykelturen imorgon, för nu ska jag käka. (ÄLSKA MAT)
 
Snackar också med superhärligt folk. På tal om det, kan ni göra mig en tjänst? 
Skicka nåt "betydelsefullt" till 2-3 kompisar. Kanske en text, eller bara ett hjärta. Visa uppskattning idag.
Det har några gjort till mig idag, jag skickade tillbaka. Man får en sån härlig känsla efter, sånt där glädjerus. 
Jag älskar mina vänner, lika mycket som persika. 
Ehehehe... Tyckte den passade in. :3
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback