BOOST.

Hemma från träningen nu, kändes bra! Invigde spikskorna för första gången iår också! :)
Nu på kvällen har det blivit trevligt väder dom senaste dagarna, (men har inte sagt att det ÅSKA i måndags? Määäh! :( ), men på morgon ska det hela tiden regna så mitt hår blir helt... Fult.
 
Fast ifall det blir fint väder imorgon så åker shortsen på!Har ändå ingen temperaturkänsla så vad spelar det för roll? ;) Så nu ska jag kolla på lite smycken jag ska beställa, (har nämligen vunnit ett presentkort på 100kr på ett ställe, men säger mer om det när jag beställt grejerna! FÖRSTA GÅNGEN JAG HAR TUR INOM NÅT SÅNT JU!) :')
 
Men har egentligen inget intressant att säga, så slänger in en boost. O&PO.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback