Äntligen sitter jag vid datorn igen...

Haha, hej på er! :)
Nu är alla kompisar hemma hos sig igen och jag kan berätta vad vi har gjort!
Vi har druckit bål, ätit frukt & choklad, ätit pizza och ätit massa chips och så. (HEHEH)
Sen har vi också spelat kubb, (som mitt lag vann för vi är så jäkla awesome), sett på film, dansat jättejättemycket, hoppat studsmatta och fått känna på hur det är att vara med i en skräckfilm haha! Gick till flickhemmet som ligger bredvid mig på "kvällen" och.... Ja, det slutade med att vi sprang för livet för vi blev lite rädda haha!? Aja, la oss vid typ 4 för vissa ska tjata hela natten, (*host*). Det har vart superkul, älskar mina randoma vänner. ♥

Tog dock inte många bilder men några här har jag! Och seriöst, kolla denna med frukten och chokladen?! (Värsta-weheartit-bilden-ju?)

Snodde några HÄRIFRÅN också, hihi...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback