Somnade gott igår iallfall kan jag ju säga!

TYCKTE NI DET VAR RÄTT VINNARE???
Själv så fick jag glädjetårar, skrek och fangirlade.
Har ätit frukost och duschat nu, asså hur mycket jag än försöker sova ut, så vaknar jag typ senast 9?! 
Haha aja, blir att göra vloggen idag då och se om kanske syrran vill göra nåt. Brorsan kanske skulle komma hem idag och jag är såååååhääääär sugen på att börja få rida Sorkungen igen! Vill också avslöja att det kommer komma upp en awesome tävling här snart! Vi ses!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, han va helt klart bäst <3

2013-03-10 @ 12:07:47
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Tycker helt klart att han är en värdig vinnare :D Kramisar Carro

2013-03-10 @ 15:00:53
URL: http://quiethell.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback