ORKAR.INTE.

Jag är sur.
Skulle laddat upp haulvideon idag men så går det inte.! AHSKFNCIGÖ, #ingetleendehärinte
Får helt enkelt ta det imorrn, men åååh! Ska sova nu så jag förhoppningsvis kommer bort från det en stund.
Annars idag så var skolan som vanligt. På NO:n så övade vi på vårt grupparbete, min grupps framträdande kommer bli grymt haha! Men sen gjorde vi mjölstafett, som nu var på liksom riktigt, och då var det killarna mot tjejerna. VI VANN FFS! Priset skulle vi få imorrn prick 12. Och efter det fick vi lappar med en figur/hjälte på, gissa vem jag fick?!?! SVAMPBOB FYRKANT! :'D Haha, inte så svårt att leva sig in i iaf. ;)
Men sov gott nu hörni, för jag somnar närsomhelst haha! Håll ut tills imorgon så SKA videon va uppe!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback