HAFT DET AWESOME! <3

Kom nyss hem, ligger i soffan och ska smälta allt jag proppat i mig innan jag lägger mig haha... ;)
Har iaf haft det helt freaking kul! FAST JÄÄÄKLA VARMT?! Haha, men ja, har ätit pizza & chips & godis och spelat Sunes Pussjakt <-(Grymt spel haha!) &
Mario party. <-(Ägde ut dom så fett mycket!) Kortfattat har jag haft det superkul helt enkelt, men det skulle ju inte vart det utan mina kompisar ju som sagt! <3 Men va sägs om att ni får några ointressanta mobilbilder från kvällen och sen hörs vi imorrn? *Alla säger att det låter bra* - BRA! Då säger vi så! Godnatt!









Kommentarer
Postat av: Sofia

haha sunes pussjakt!!! lätt bästa spelet!!

2013-03-16 @ 17:55:38
URL: http://sofiaaulldahls.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback