DAGENS FRÅGA - JORDENS UNDERGÅNG???

Hejsanhoppsan, här kommer en dagens fråga!
VAD TROR NI OM ALLT MED JORDENS UNDERGÅNG OSV..?!
 
T.ex med Earth Hour. Det gör vi ju för att spara energi och inte släppa ut avgaser, för det gör just nu att jorden håller på att förstöras. Alla kärnkraftverk och allt sånt, förstör världen.
VI MÅSTE BÖRJA BRY OSS MER OM MILJÖN FÖR ATT ÖVERLEVA!
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva detta, men jag undrar liksom vad ni tror om jorden...
Tror ni att vi kommer gå under 2032? Kommer vi överleva? Vad kommer hända???
Jag hoppas verkligen vi kan göra nåt så att vi överlever, (dock sägs det att halva Sverige är en del av det som faktiskt inte kommer skadas av den stora tsunami som kommer komma från dom smälta glaciärerna), för jag kan inte tänka mig "ingen värld". Det står ju också att det kan bli en ny Big Bang, fast om flera år. Men hallå? 
Kan det verkligen vara så att det blir som en helt ny Bibel typ, med nya teorier osv..?
 
Asså, jag vet nästan inte vad jag menar med denna frågan, men jag TROR att jag frågar efter hur ni liksom tror om jordens undergång helt enkelt. Liksom, om det ens kommer bli nån undergång någonsin, eller när isånafall, osvosv...
 
#Rörigtinlägg#
Förstår ifall ni inte fattar eller orkar läsa haha...


 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback