Cykeltur i fint väder.

Nyss hemkommen från cykelturen! :)
Köpte glass, (och blev såååhääär glad när jag såg att dom hade min favoritsmak som tagits bort på nästan varenda ställe, DULCE DE LECHE! <333), cykla tilll sjön så jag fick tvättat håret och nu är jag hemma igen!
 
Måste också bara säga att jag stör mig på mina rubriker... Dom blir så ointressanta, vet aldrig om jag ska skriva nåt om inlägget eller en dramatisk text? <- (Den eviga frågan.) 
Borde egentligen gå ut nu när det är så fint väder, men nej haha! Stannar nog inne och redigerar videon istället! ;)
Kan ändå inte sola om jag inte gör något under tiden eller är vid vatten så... 

Kommentarer
Postat av: Sannie

jätte fin header :)

2013-06-18 @ 16:37:14
URL: http://sannies.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback