TACK ALLA VÄNNER FÖR IGÅR! ❤

Godmorgon "sommarlovsmorgon"! <- (Who am I kidding? Det spööööregnar...) 
Och la mig vid 1 inatt, (tänkte skriva igår först men det går ju inte), och vaknade 9.
TACK FÖR SOVMORGONEN.  Haha nej men, det är ju typ sovmorgon för mig... :$ Har iallafall tjut i öronen och ont på en del ställen från igår, MEN DET VAR DET VÄRT SÅ KUL DET VAR! 
 
 
Jag, Erika & Therese hängde hos Elin lite innan vi gav oss iväg till Stinsen. Vi var dom första där och jag var den första som skrev på så jag blev #1, haha! (Tuffchey_00.)
Men det fanns lite olika sorters "hoppborgar". Svårt att beskriva men ni ser lite på bilderna! 
Sen fanns det också sumorbrottning, (både singel & dubbel!!) (jag förlorade alla 3 matcherna haha), mekanisk tjur och bästa.... SKUMDISCO! Yes, you heard me.
Så jäkla awesome! Skrattade sååå mycket jag bara kunde! Och man hörde inte vad någon sa av musiken haha... Kände verkligen hur jag bara njöt av livet! (Oh, so deep.)
 
Men nu är Ida här så jag får göra mig iordning och blogga mer sen! :)
Här får ni en bildbomb! (Bilderna är från Elin och Erika, lägger nog ut fler som Stinsen tog senare!)
 
 
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback