Ohno, it's monday again! But wait...

... DET ÄR JU SOMMARLOV!!!
Nyss ätit frukost, är fortfarande lite trött för vaknade kvart i tio och kunde inte somna om för det var så jäklans varmt..! Men får se vad jag hittar på idag, antingen drar jag nåntans eller bara är med en kompis.
Ska också redigera en video som jag, Jessica & Alice spelade in. SÅ HÅLL KOLL, för det kommer äntligen komma en video igen! :D Men kameran verkar inte nån vilja göra nåt med... Latmaskar.
Mer än så finns inte att säga, ser på "Arrested Development" som är en väldigt bra komediserie och kanske ska spela lite TV-spel snart. 
 
Tar och svarar på en kommentar också: 
"Anonym: - Hej! Älskar din blogg! Hur snabbt sprang du 80 m? :D bara nyfiken, vore roligt att veta :3"
SV: Naaaw! I mitt heat sprang jag på 11.72 sen i finalen sprang jag på 11.92! :)
*Redigerade ögonen, you don't say haha?*

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback