MY WARDROBE.

1. Min "riktiga" garderob. På sidan hänger min morgonrock, tofflor & stativ.
2. Hur det ser ut inuti. Tröjor hängandes, byxor på "botten", över tröjorna ligger lite random stuffs, (samma med utrymmet längst ner), sen t-shirtar & linnen osv...
3. Min badväska med badkläder hänger på andra sidan av garderoben, alltid redo! 
4. Byrån.
5. Första lådan: Underkläder & strumpor. Andra lådan: Pyjamasar. (:3) Tredje lådan: Leggins, scarfar & bälten.
6. Dom två understa "lådorna" är med mina träningskläder. Över ligger kläder från systrarna.
____________________________________
SÅDÄR! Nu är allt på plats och SER NI VAD JAG KAN VIKA ELLER?! 
Haha, ointressant för er att se säkert men screw that. ;)
Nu ska jag ta tag i dom där videosarna tror jag, solen var här förut men försvann lika snabbt som den kom...
Ses! 

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och Hoppryttare

Vad tycker du om mina modellbilder?
Vilken shoot tycker du är bäst?
Se mina bilder på denna länken: http://mirramarika.blogg.se/category/modellbilder.html

2013-06-23 @ 17:39:44
URL: http://mirramarika.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback