If you love somebody, better tell them while they're here.

Hände inget speciellt på IKEA, sen så fixade vi min matsäck tills imorgon för då ska vi 7:or ut till Yttre Bodane eller nåt och typ köra lekar och bada osv... Hoppas på bra väder och bra grejer iallafall! ;)
Men ska göra klart resten i min garderob nu och sen bara vila om jag inte kommer på nåt annat!
 
Fortfarande nästan gråtfärdig för att dom inte ens börjat på min kamera också, så kommer inte kunna ha den på skolavslutningen och ta kort på alla finisar... :(
NÅN SOM VILL LÅNA UT SIN KAMERA EHEH?? Kanske tar digitala, men känns så töntigt haha...
Sveriges väder är också helt knas ju? Sol, hagel och regn på samma gång, haha!
VÄLKOMMEN TILL SVENSK SOMMAR. (❤❤❤)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback