HATAR DAGEN...

... Änsålänge...
Fått skicka in min kamera IGEN nu, blir galen så krånglig den är! Och sist gång hade den ju vart runt i England och yrat.. Stackarn...
Jag gråter inuti, men som tur är åker jag på Sportscamp nästa vecka så var ju inte i såå stort behov...
Var mest det med videosarna, min youtube kommer gå under..! :'(
Och vädret är regnskurar (som om vi bor i en regnskog), sen plötsligt sol i nån minut sen moln...
Circle of the weather(??).
Aja, fick lite godis och senare blir det tacos som lindrar sorgen lite.
Hoppas ni får en bättre dag än mig, hejdå.
 
Här var min outfit idag iallafall:

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback