Grym tjejkväll!

Hej på er! :)
Fick det nyss lite stressigt, för jag tog det helt lugnt när Ida plötsligt ringer och frågar om jag vill följa med till Åmål! Hon skulle köpa nånting, så jag kanske får tag på nåt själv? ;)
Förkylningen är bättre nu iaf, fast skrek ganska mycket igår så har lite ont i halsen haha...
Men då vet ni, är man förkyld ska man inte stanna hemma, utan man ska vara vild med sina kompisar! ;)
Men tjejkvällen igår då var awesome! ÄLSKAR ALICE HUS. *<333*
Hade på mig en grå leopard-tubtopp, midjeshorts och en ljusgrön kofta.
Vi åt så vi trodde vi skulle rulla hem haha... Grillat, marshmallows, chokladmousse och kladdkaka. Gott var det, kan jag ju säga! Sen spelade vi lite fotboll, prata och lite så...
Men bloggar mer när jag kommer hem då, ciao! :)  
Lägger inte ut alla bilder jag tog för alla blev inte så... Fina, haha...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback