FREAKING COW, SOMMARLOV IÖVERMORGON?!

Gör som alla andra och skriver om att det är sommarlov snaaaart! *:'D* (På onsdag för mig iallafall?)
Taggad som tusan på allt awesome som ska hända! Men kommer, (som alla andra också), sakna alla kompisar som jag inte är med på sommaren... Men tänk då att gå i 9:an nu, släppa vissa vänner föralltid, SORGLIGT JU.
 
Friidrotten gick ganska bra faktiskt, anmälde mig till en tävling på Söndag och jobbade på bra. 
Så nyttig som jag är också så CYKLADE jag & William dit.
Men ja, här har ni en bild på två saker jag vill ha. Vad det är får ni lista ut själva.
Vem vet? - Det kanske bara är vinkeln som bildas när dom håller sådär? 
 
 
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback