En liten grej...

Asså, det finns en sak jag tänker på jätteofta. (Eller, det blir typ 2.)
Det första är varför så många, speciellt TJEJER, har så dåligt självförtroende? 
Varför har vi svårt att ta emot dom goda komplimangerna vi får, och låta hjärnan fastna på alla negativa? 
För innerst inne vet verkligen ALLA, både tjejer och killar, att dom är fina. 
Alla har olika definition av ordet, perfekt. Men alla har också MINST en liten del perfekt i sig. Vad det är får man själv bestämma. 
Så fokusera på det goda du får och låt det elaka rinna av dig. :)
 
Det andra jag ville säga är varför alla bilder ska handla om just tjejer?
T.ex "Don't call a GIRL fat, even if you're joking". Det borde väl vara lika stor grej som om man kallar en kille det eller? Som jag nyss skrev så har vi tjejer väldigt lätt för att fastna på negativt, men klart som f*n att det finns killar där ute som tar lika illa upp ifall du kallar han "fet" eller "ful" t.ex? 
 
Så nu vet ni.
Vet inte vad jag mer ska skriva så hoppas bara att både tjejer och killar, tar till sig av detta och inser att dom är fina så mår alla bättre sen. Om ni vill, så kan ni lika gärna göra en god gärning. Så blir den också glad.
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback