Dramatisk nektarin.

Gokvääääll! :)
Sen jag kom hem har jag bara vart med min enda trogna vän, datorn.
Den finns alltid där, hjälper mig få kontakt med socialiteten (dvs Facebook), och höra dom nyaste tophitsen. (Förutom när den cpar och inte går att sätta på då.) Annars så, tack datorn, love you. (Och så skriver jag på mobilen nu haha...)
 
Skoldagen idag var iallafall chill, bara imorgon kvar sen ledig resten av veckan!
SUPERGÖTT + SOMMARLOV OM EN VECKA = En väldigtväldigt glad Elina.
(Tänkte skriva "väldigt" två gånger till, men kommer ju sakna kompisarna så...)
Såg iallafall på film på matten, (+ No:n), med glass till. Sen lugna lektioner annars. MI AMIGO GUNILLA FYLLDE ÅR OCKSÅ, hoppas verkligen du tyckte om vår sång i matsalen också. :3 
Aja, ätit massa godis idag också så känner mig fet.
Fick nektarin av mamma, tog en dramtisk mobil-bild på den.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback