BILDBOMB FRÅN TJEJKVÄLLEN. ❤

GODMORGON ÄLSKLINGAR! :)
Haft en sååååååååååååååhääääääääääär bra helg verkligen, skulle velat haft kvar den föralltid! 
 
Igår så skrev jag ju lite vad jag, Jessica och Gunilla gjorde. Men efter klassbollen så spelade vi lite boll med några killar och sen var jag nästan dyngsvett så himla varmt det var?! Kan ju säga att jag har fått färg! Bränt mig på armarna, axlarna, framme här under halsen och bak under nacken!
Så vi gick hem till Jessica igen och solade, försökte göra en soltatuering som gick sådär haha... Hoppade lite studsmatta och sen så åt vi pizza innan tjejkvällen. Haha, så jäkla tjocka alltså, vill bara smälta mig som en choklad det dåliga samvetet jag har... <- (Haha, lite ironiskt att jag tog med nåt ätbart i den meningen när jag snackar om det, eller hur? ;) )
Men sen så stack vi då till tjejkvällen, den var jätteeeeeskoj!
Åt god mat och efterrätt, körde burken och en annan lek. Sen körde vi också lite rugby haha! 
Vi bestämde att vi tjejer ska utmana killarna på det, så himla bra var vi! 
Mina kompisar är bäst. Bästbästbäst. ❤ 
 
Men nu är jag hemma, vaknade typ 11 och ska äta frukost nu. (Hungrig som en... Nåt som är hungrig.)




(Visst SJÖNG ni den låten som var över första bilden? :3)
Dom 6 första bilderna är tagna av Therese, (http://theereseheelmerson.blogg.se) Och den sista är tagen av Elin, (http://elinnellbro.blogspot.se).

Kommentarer
Postat av: bloomy.se

Hej!

Nu kan man köpa soltatueringar på bloomy.se som är gjorda av 100 % hudvänligt material! Vi har ett stort sortiment som utökas ofta, hittar du endå inte modellen för dig kan du välja att designa din egen soltatuering :)

Vi har snabba leveranser och trygga och säkra betalningsalternativ.

Varmt välkomna till bloomy.se!

2014-04-29 @ 20:42:26
URL: http://www.bloomy.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback