Trötter?

Hellooooooooooooo, now I'm here again! 
Tältningen har vart jättemysig, badade och bara satt och pratade. Kompisar är allt bra att ha, eller hur? 
Somnade vid typ 4, sen vaknar vi alla vid 05.30-tiden?! WAT?!
Nathan & William var fortfarande trötta så dom ville dra hem till sig och fortsätta sova, så vi packade ihop tältet och sakerna och så stack alla hem till sig. Jag & Jessica åt äntligen lite frukost, sen somnade vi i soffan en stund...
Jag duschade och lite sånt medans hon sov också. SKÖNT.
 
Så har vart som två döda laxar i en lax ask hela dagen, hon åkte hem vid fyra. 
Känner mig redan trött så kommer nog inte vara uppe länge ikväll, haha! 
Måste dessutom börja med tidsinställda och packa snart, PÅ LÖRDAG ÅKER JAG REDAN PÅ RIDLÄGER?! 
Men innan det så har jag bestämt att jag verkligenverkligenverkligen ska försöka hinna rida Sorkungen, har inte ridit han sen förra sommaren?! (Undantag på en liten uteritt vi tog i våras) Saknar han sååå! :(
 
Här är en bild från 2011. - Ser ni mig?? :o (Hon i mitten då. Så ni inte trodde jag var nån av hästarna.)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback