SWEET, DAMN, HOOOME! ♥

Hemma at last!
Kom hem vid 20-tiden, åt lite och har kollat massa youtubevideos.
Skönt att vara hemma kan jag ju säga, men saknar ändå ALLT otroligt mycket!
TACKTACKTACK ALLA FINA VÄNNER, LEDARE, (KILLAR :3), MULTI OCH HELA MIN SKÖNA GRUPP FÖR EN FANTASTISK VECKA! ♥
-"Jag sa: OH AH MULTISPORT, JAG SA OH AH MULTISPORT!" sjöng vi alla jättelänge på avslutningen haha...
 
Men aja, är ganska trött och så nu så skriver ett längre inlägg om allt imorgon!
Tagga gå upp tidigt igen, jäkla städning på campingen... -.-
Aja, här har ni några bilder från veckan!
Sen så hade min Victoria's Secret body lotion kommit idag också, visar er imorgon! :D
För nu måste jag gå och gosa med mina efterlängtade kattisar!    
(Juste, dum i huvudet som jag är, så glömde jag självklart att länka Elins blogg i länkbytet. La in en nu, men lägger in en till HÄR!)
 // 1 & 2: Satte dessa lappar på mig. Fick allt en och annan kram och... Så. ;) / 3: Testade en sån där sänär man sitter i en sele och hoppar på en studsmatta så man kan göra massa volter. Det var kul och jag klarade 2 bakåtvolter på rad! / 4: Sjukt bra kille som sjöng och spelade på avslutningen. Snygg också. / 5: Jag och Emmaaaa! //
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback