NYA FACEBOOK...

... Är bara massa skit.
Visst, jag gillar många bilder på facebook varje dag, men då tycker jag liksom att det är bilder som är "värda" en like. 
Men nu börjar det verkligen spåra alltså...
 
"LIKE IF YOU LOVE BACON, IGNORE IF YOU WANT TO GO TO HELL!"
"LIKE OR SHE WILL BE IN YOUR ROOM TONIGHT!"
"1 LIKE = 1 RESPECT!"
 
Asså damn, att folk ens orkar gilla sånahär... 
Om detta skulle vart sant på nåt sätt, skulle jag just nu haft runt kanske 200 spöken i mitt rum, vart i helvetet 100 gånger, hela familjen skulle typ vart död osvosv... 
Haha, skrattretande.
 
Menar dom på fullaste allvar, att ETT spöke ska hinna till ALLA i hela världen som inte gillade den bilden och döda dom liksom?
Eller att ifall jag gillar en bild där det typ är en gubbe som ska äta en hundvalp, (ah säkert också!), och så står det "1 LIKE = 1 SLAP!". Lycka till med att för det första ens hitta den där gubben iallafall, haha...
Och alla dom där barnen som tydligen ska ha någon tumör, gash, ge dom operationerna dom behöver istället för att lägga ut dom på facebook för likes..? 
 (En till rolig sak med dessa bilder är ju att, det inte alls är så att dom oftast är photoshoppade haha?)
 
Aja, tror ni fattar grejen av vad jag menar. Bara trött på alla såna onödiga bilder.
VAD TYCKER NI OM DET HÄR?

Kommentarer
Postat av: q

Sååå sant!! :D

2013-07-22 @ 00:04:22

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback