It's always better in your own bed.

Heeej älsklingar! :)
Ska sova nu för är fakiskt ganska trött, kom hem runt efter 15-tiden idag typ...
Suttit med datorn heeela kvällen för att kolla alla bloggar, haha... :(
Fanns ju ingen täckning på lägret heller så har inte kunnat blogga, sorry!
Ska berätta mer imorgon om det men kan säga att det har vart en otroligt, awesome vecka med jättesköna kompisar, jättego häst och jättebra stämning! LOVE SJÖIS. 
Saknar alla, men dom flesta har jag ju som tur är på min tröja + min dalslandskompis finns ju i närheten! ;)
 
Men ikväll åkte jag med Ida och fiskade en liten stund, sen åt hon mat och jag köpte en glass. Gott det med. GODNATT! :)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback