ENDLESS LOVE - BODYLOTION.

Hej! :)
Förlåt för sen bloggning, vaknade vid 7 idag för att åka och städa på campingen, sen när jag kom hem så somnade jag om vid typ 11 och vaknade nu. Så skönt att sova!
Aja, ska duscha och få i mig lite käk och så nu sen får jag ta och berätta om Sportscamp!
Tänkte göra det i en video kanske? Och sen visa lite bilder som filmteamet där har tatt under veckan? :)
 
Men tänkte iallafall visa er min bodylotion i doft "Endless Love" från Victoria's Secret i detta inlägg och kan säga en sak; Den luktar OTROLIGT! Älskar den! Den luktar fräscht, typ som ett schampoo, haha!
Och förpackningarna är bara för söta! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Johanna Byström

2013-07-07 @ 16:17:45
URL: http://oliviabroddesson.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback