VECKANS BÄSTA ARTIST! + LITE ANNAT...

Asså, nu när man har lov så kommer man ju inte ens ihåg vilken dag det är haha... :(
Så för er som har det lika svårt som mig, så är det Lördag idag.
 
Nu är jag inne från att ha hjälpt mamma & brorsan lite. (Jag? O.o) 
Vi har huggt ner superduper mycket skog, så ifall man går upp på berget så har man jättefin utsikt! Tänkte ta kort lite där, som ni sen får se såklart. ;)
__________________________________________
 Men VECKANS BÄSTA ARTIST ÄR IALLAFALL:
 
SNOOK! ♥ ♥
Ni vet väl att Snook bestod av Daniel Adams-Ray & Oskar Linnros? Båda är så SJUKT bra.
 
Sen också till er som undrar när bildbomber & vloggar och sånt kommer, som jag sagt ska komma, så kommer sånt nu när skolan börjar. För gör ju tidsinställda då och ibland kommer jag inte på nåt och då tar jag något ur min lilla idépärm! :)

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sv: Det e en bild som jag klistrat in i kodmallen :)

2013-01-05 @ 15:02:58
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sv: Jag redigerar inte mina bilder i gimp så kan inte ha nån gimp skola :P

2013-01-05 @ 15:07:06
URL: http://evvesliv.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boring!

Sv: Jag redigerar allt i photoshop :)
Jag vet inte om jag kan filma på skrämen så där, men jag ska kolla upp det :)

2013-01-05 @ 18:57:19
URL: http://evvesliv.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback