Två elefanter balanserade.

Gokväll finisar som läser min blogg! :*Äntligen är det helg, fast blir fortfarande att gå upp tidigt imorrn för då är det dags för ÅRETS FÖRSTA friidrottstävling! :) Dock är jag egentligen inte så taggad, har sånt träningsverk... Haha.Men skolan idag var iaf som alla fredagar är, TRÅKIGA. Efter skolan så följde Lisa med mig hem, vi har typ bara suttit vid TV:n, men lite mysigt iaf. :) Men ni får ha en bra fredagskväll helt enkelt, goodbye!Sorry för att bilden blev uppochner, men det var iaf dagens outfit. Tisha från NewYorker, mjukis från Kappahl & kängorna, mössan och "Spike-armbandet". c: Och ifall ni undrar över rubriken, så sjunger jag & Lisa den hela tiden, HAHAH...

Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

sv: Det var ingen till veckans blogg men det kommer! Såklart måste du inte ha hästblogg :D

2013-01-12 @ 10:13:25
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback