Min önskelista:

Ifall nu nån av er syskon undrar vad ni ska köpa till mig till min födelsedag, kolla då här under.
 
 
Det är alltså: One Directions bok - "Våga drömma".
Absolut Torr - Deo.
Parfym, (vilken som helst!).
Katt och/eller hund-leksak, (för katterna, en leksak man kan lägga myntan i!).
Roliga/"coola" grejer, ( ett tips om ni inte fattar vad jag menar, kolla coolstuff.se!)
. Och magtröjor.
 
Sen är det ju också massa kläder som jag skulle vilja ha såklart. Men inget som verkligen behövs, (samma med magtröjorna egentligen), och dom flesta är på hemsidor.
Några exempel: stylebytyra.se, rutstore.se, amakli.se...

Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

sv: Kul! Det är ju helt klart en fördel med en lättlärd hund, eller iallafall en hund som är ivrig. Annars skulle jag rekomendera klickerträning för effektivast träning! :)

2013-01-13 @ 19:01:54
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: mirre

Grattis i förskott då :D

2013-01-13 @ 22:45:37
URL: http://twinkipinki.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback