Dagens lata klädsel + massa bra funderingar!

Idag har jag luggit i soffan i princip, HELA dagen. Tillochmed middagen blev "lat", soppa & pannkakor. 
#Soffpotatis #Standard #Mätt
Men bjuder ändå på min klädsel då. Jääättefula cambilder_forlife. (Var ju nästan ett under att jag ens tog på mig kläder? O.o)
Lackleggins från Cubus, topp från NewYorker & mössa från Lindex. <3
Det var det, men tänkte att inlägget inte fick bli bajstråkigt så tar med lite bra funderingar.
(Lånade från HOFH.SE!)

Varför är det så svårt att stava till dyslektiker?

Varför är ordet förkortning så långt?

Varför finns det bokstaven ”S” i ordet läspa? 

Hur vet man att en penna med osynligt bläck har tagit slut?

Finns det ett annat ord för synonym?

Om man kväver en smurf, vad får den då för färg i ansiktet?

Om superlim nu fäster på allting, varför fastnar det inte på insidan av tuben?

Hur skriver man 0 med romeska siffror?

Varför heter det utbildning, när man sitter inne?


Varför kallas det biljard när det bara är femton bollar på bordet?

Om kärleken är blind, varför är det då så populärt med sexiga underkläder?

Imorrn skulle vi nog hämta ut passen, kanske går en sväng på överby också då. Så kommer nog tidsinställda.

 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kört igång dagens blogg på våran blogg!
Anmäl dig gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html

2013-01-02 @ 21:03:34
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback