MIRAKEL FINNS. ♥

Hej på er underbara folk! :)
Idag var det fredag, nästan den tråkigaste skoldagen... Men i slutet blev den så otroligt underbar! 
2 mirakel har hänt idag! :D För det var nämligen så att för en vecka sen, rymde Robin. Men idag kom han tillbaks! Så jäääääävla glad! Supermager, men glad. Hade seriöst förlorat hoppet snart, allt kändes förfärligt, men ja. FÖRLORA ALDRIG, ALDRIG HOPPET. Och sen så har min ena katt börjat bita sig i svansen och grejer, så mamma tog hon till veterinären idag och nu blir det lite medicin och tvättning för henne så mår hon bra! Åh, underbart. ♥
Så nu taggar jag en nog väldigt superbra helg! :D VAD SKA NI GÖRA I HELGEN??? 
Själv kommer Karin & kanske Erik hem idag, och imorrn kommer Anders så blir det lite försenat födelsedagsfirande! :) Men nudå efter skolan följde Ida med mig hem och nu sitter vi och äter choklad & ostbågar framför lite TV. Gött det också ju? Jaja, slut på snacket, här har ni bild på lite av min outfit idag + Missan, Robin & Kevin och Suprise. 
Btw, slog besöksrekord igår, awesomeness! :D
OVER & PEACE OUT PEEPZ'.
 

Kommentarer
Postat av: hassel den snyggaste du vet :)

bliirr så glaad !!! kommer katten inte behöva avlivas :'D mina önskningar har gått i uppfyllelse <333333

2013-02-08 @ 20:57:13

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback