Lite mer GIMP-bilder! :D

Hej gullz'! :)
Förlåt för sen bloggning, men jag & mamma har vart ute på en lååååång tur med hundarna.
Skulle gett er bilder men tar självklart inte med mig kameran... Har några mobilbilder men den ligger och laddar nu.
 
Expectation: Jag tar inte med mig kameran för det kommer ändå inte finnas nånting att fota.
Reality: OMG, DET SKULLE BLI ETT SÅÅÅÅNT FINT KOOORT?!
 
Annars blev det faktiskt ganska skönt efter en stund. :)
Men har gjort lite mer bilder i GIMP som jag tänkte visa er. Och eftersom det är första gången, (eftersom jag testar nya saker), så no hate.
1. Testade att byta hårfärg, HAHA.
2. Gjorde vit bakgrund + satte dit en liten text.
3. Testade att göra en text med "en bild inuti". Tog en på regnbågsfärger, men kom bara med typ 2, haha.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin du är :))

2013-02-20 @ 20:40:35
URL: http://fridakrn.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback