Helvetesf*nskapjäkel... #Lite sur...

Hejsan finisar! :)
Gått runt i min syrras stooora mjukiströja och nya favoriterna "neon"-legginsen" hela dagen idag och inte gjort nånting. #Üüüberskönt, haha. :3

Ska inte sprida depp här, men vill bara att ni ska veta att jag glömde min inloggning till "Thetypicalelina" så får nog skaffa en ny... (Därav rubriken)
Åh, blir så frustrerad när jag tänker på det!.. Men ja, så inom nån dag eller så så hoppas jag att jag på nåt sätt har en kanal igen, ni får hjälpa mig med en bra comeback, eller?!
Annars så blir det att lägga sig i typ skoltid idag, upp tidigt imorgon ju? ;D





Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback