Good evening.

Förlåt för kass uppdatering idag, så blir det ibland... Tror nämligen en liten miniförkylning är på ingång, har ont i halsen och snuvig. Men nu så har båda brorsorna kommit hem och imorrn blir det skidåkning med ena! :D Awesome! Kommer ett tidsindtällt och ett när jag kommer hem (förhoppningsvis), men nu spenderar jag resten av kvällen med älskade "Läkerol YUP", chips & ostbågar och Melodifestivalen med la familia. Uuuuunderbart. <3

Lite bilder sen turen, sen det som fanns i ett kinderägg jag fick (heheh) och min kvällsmat. :3



Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

sv: Åh tack så jättemycket, blir så glad! :D

2013-02-16 @ 20:57:27
URL: http://joysilver.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback