Blandad bildbomb - Tjejkväll, igår & från en skogstur.

Ni får dom i collage.
1. Min outfit. Nya tröjan från NewYorker, diamant-byxorna & uppsatt lugg. 2. Erikas födelsedagspresent från mig & Jessica. Blev så fin så jag nästan ville ha den själv. 3. FÖDELSEDAGSBARNET! 4. Jag & Therese är skitcoola i våra hattar och mustacher.
1. FÖDELSEDAGSBARNET IGEN! 2. Pulkatåg. 3. Alice dansar, haha... 4. "Stekarn" Tilda.
1,2,3,4. Fina bilder i fint väder!
1. Fint väder! 2. Fin bild. 3. Hihi, shadooow... 4. Miniminimini-istappar!
1. Vårt fina, gula hus. 2. Löv. 3. Gård. 4. Björk.

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack ^^ Kramisar Carro

2013-02-25 @ 16:49:15
URL: http://quiethell.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback