Tomorrow is a new chapter.

Men TJEEEENA! :D 
Planerna idag är att duscha och fixa mig, göra nåt inlägg och sen dra till Evelina och hänga med några fler. 
#Supertaggad *hihihi* (tillochmed så mainstream att min bakgrund på mobilen skjuter fyrverkerier, höhöhö)
Kanske tar och filmar eller så, men kameran hänger iallafall med!
 
Har ju inget speciellt mer att berätta haha, MEN SISTA SANNINGEN JU? :o
- När jag var liten, var jag kär i massa av mina bröders kompisar... HAHA.
 
Kom precis på, för jag hade tänkt göra videos nu efter nyår, (fast det hette December-önskningar), så gör nog nån mer ändå! :) 
 OVER & PEACE OUT SÅLÄNGE. Bjuder på ett jättedeep citat, hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

Eftersom vi har hundar, och kan inte tända fyrverkerier så tar vi tomtebloss och lite Sprattel dricka :)

Svar: Haha oh, men det låter ju också bra! :)
Edsbergar'N!

2013-12-31 @ 13:17:43
URL: http://nattstad.se/emmasamuelsson
Postat av: Frida

Hej, jag såg att du kommenterat min blogg och jag blev jätteglad!
Hoppas du får en bra kväll och att den lever upp till dina förväntningar! ;)
Gott nytt år ! Kram

Svar: Desamma för dig, gott nytt år! :D
Edsbergar'N!

2013-12-31 @ 14:54:17
URL: http://www.fjossj.devote.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback