Shop till' you drop!

Sorry för fula mobilbilder och att örat gör att jag ser ut som värsta alfen, haha... 
 
Haft en bra dag idag, men är så trött så vill egentligen bara se på PLL och somna nu. :$
Fått köpt i princip alla julklappar + skorna & tröjan på bilden och så lite annat smått och gott! 
Köpte också chokladmandlar på Liseberg!
Mandlar och donuts = Godaste lukterna, EVER. 
Ätit massa choklad och så bara så vill träna nuuu, men istället ska jag baka pepparkaksdeg, eheh...
(Did someone say nyttig? - Inte jag iallafall) :):):)
 
Bilderna från igår kommer upp snart, bilder från idag kommer upp imorgon eller måndag, och imorgon så ska jag försöka få gjort några videos! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback