Mysig gårdag!

(Kom hem ganska sent igår, så orkade inte blogga.)
Erik köpte ett nytt Ps3-spel, "Rio", testade det lite snabbt igår och det verkar faktiskt ganska kul! :)
 
Dagen hos min morbror igår var iallafall väldigt kul, roligt folk och bra kväll! 
Vi gjorde hemgjorda pizzor, supergott! 
 
Idag ska jag inte göra så mycket.
Fixa inlägg, spela lite och sen kanske åka till några och äta. :)
2 sanningar:
- Jag är nog lite avundsjuk av mig.
-Fast sen så är det ju ingen idé att vara det så då slutar jag, haha.

Kommentarer
Postat av: mira

Svar: åh tack desamma finis! :))
Åh de där pizzorna såg ju supergoda ut!

2013-12-30 @ 15:11:19
URL: http://miraedlunds.blogg.se
Postat av: Martina

Åhh vad mysigt det ser ut!

2013-12-30 @ 16:22:24

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback