LEDIG.

Alla som är med i Öronmat är lediga idag, skönt!
Har inte tänkt göra nåt speciellt, så spelar nog in en video och spelar lite Ps3 med brorsan.
Förhoppningsvis då kommer videon upp senare idaaag.
Men först ska jag se klart på "TED", verkar ganska bra faktiskt! Har ni sett den?
 
Här är iallafall min outfit jag har på Öronmat!
Älskar verkligen toppen! Den kommer från Klädkällaren (Sisters point) - 199kr.
Sen shorts med höj midja (min systers gamla) & mammas scarf.

Eheheh, dyraste outfiten på dal? :$
Och sanningen för dagen är; - Jag bryr mig mycket om naturen så blir sur när folk slänger saker på marken.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snyggt :)

2013-12-20 @ 11:07:59
URL: http://matildays.forme.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback