HEY!

Woopsi, inte bloggat på hela dagen - behöver nästan damma ju! ;) 
Men vaknade (och la mig) way to late, så får ta smällen...
 
Åt iallafall middag hos mormor idag.
Alltså ååh, vad är det som gör att mormor-ar kan göra så god mat? Jag menar hallå, köttbullarna?? *-*
Superkraft eller vadå? Blir jag så bra på mat när jag blir mormor, då kommer jag skriva en självbiografi.
 
Så därför har jag inte bloggat, då mitt mobila internet också är slut för månaden... *HJÄLP*
Dagens sanning: - Jag är nog lite rädd för framtiden. - But hey, I'm still gonna live it.
 
~Gammal bild~ 

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vad mysigt det ser ut! :) Kram

2013-12-28 @ 09:51:35
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback