When your life is just out of control, just let go.

Gokväll! :)
Ser på "The Walking Dead" nu, började se på den igår och blev helt fast redan vid första avsnittet!
SÅ BRA SERIE.
Sen har jag tänkt se "Lost" & kanske någon annan serie jag funderar på... Erik skulle ladda ner lite av olika serier till min hårddisk också, awesomeee! :D
 
Men idag iallafall så har jag putsat mina skor lite, kan ge er bild för dom blev mycket bättre nu!
Sen så åkte jag hem till Elin så stack jag, hon & Erika till Vita Sannar. Hade jättemysigt, även om vädret inte var så bra så badade vi lite och sen så gick vi bara runt. :)
Här är lite bilder, ser ut att bli oväder inatt men vi hoppas inte!
*Haha, bjuder så på bilderna!*
 
Förresten, följ mig gärna på Vine: Elina Edsberger! :D 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback