Tooorsdag!

Hemma från skolan nu, så segt.
Men hade skolfoto idag ju, hoppas på att det blev bra!
Hade också första Elevens Val, ganska kul! :)
 
Men fredag imorgon ju, awesome!
Fast blir inget sova ut för mig tyvärr, imorgon åker Ellinor med mig till Gbg, så drar vi på Liseberg på lördag! :D
Sen på söndag måste jag dra på gudstjänst... Bläää... Annars sitter jag och äter glass och kollar serie.
(Vill inte säga vilken för ni börjar säkert bli irriterade, eheh... :$)
Träning sen också. Tagga!
 
HAR/SKA NI GÖRA NÅGOT KUL IDAG?
~Här är en egopic på mig från idag.~

Kommentarer
Postat av: frida

Nu har vinnaren i veckans blogg utsetts, så kika in på min blogg och se om det var du! Om du inte vann kan du anmäla dig till den nya omgången av veckans blogg. :)

2013-08-30 @ 09:24:48
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback