Motioooon.

Börjar störa mig på alla som skriver -"Sprang 8km idag som vanligt, så skönt!"...
Jag bah: -"VART FÅR NI MOTIVATIONEN IFRÅN?! ÅÅÅH"
 
NU, i slutet av sommaren, vill jag börja se resultat på magen. Alla är typ "Summerbody 2013" och jag är "Höstmagen 2013" haha... ;)
Blir såklart bättre nu när allt drar igång, men ska ta upp hemmaträningen nu ett tag till! (Om jag inte glömmer bort det, haha...)
Tog då iallafall en cykeltur med Ida förut, vi cyklade och fiskade lite men fick inget.
Kallt börjar det bli på kvällarna också, känns att hösten är påväg. Lite mysigt som alltid ändå!

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Vilken häftig header!! :)

2013-08-12 @ 23:55:01
URL: http://www.nattstad.se/jenneliee
Postat av: Maya

Helt otrolig header du har! Är det du på den?
Brukar se på dina videor på youtube, du är amazing!
Har du kik?
Kram!

2013-08-13 @ 10:16:55
Postat av: Elsa

Såååå coool header!

2013-08-13 @ 13:32:36
URL: http://elsajohnsen.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback