Hemmagjord pizza.

Idag var det måndag igen, ja. 
Har inte något speciellt att berätta, men har iallafall fått reda på att innebandyn börjar igen nu på onsdag! WIHO! 
Och om bara någon vecka börjar... GYMNASTIKEN! YES!
Sen imorgon är det konfirmations-inskrivning från 18.00-20.00, så snart börjar den också... Ugh.
 
Jaja, här är en bild på en liten pizza jag gjorde igårkväll. Åt upp hela pizzan. Hela pizzan.
Och var inte ens mätt då, haha! Jag må vara liten, men magen min är då lika stor som en kossas! ;) 
Fotade lite igår också, så det kan nog komma upp någon dag! 
 
Tack för att ni kollar in här, checkar videos och är allmänt awesome! 
Vill ni - så varför inte fråga mig något också? Svarar på exakt ALLT! :) - http://ask.fm/EdsbergarN

Kommentarer
Postat av: Emyyyy :)

Vilken tid börjar den? Är den på rådahallen?

Svar: ja det är det, den börjar kl. 18.30 - 20.00, tror jag! :))
Edsbergar'N!

2013-08-26 @ 17:25:30

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback