Sista dagen innan...

... Måndag igen. :(
Jag märkte precis att jag gjort ett jättefail på förra inlägget, DET VAR JU LÖRDAG INTE FREDAG?!? Orkar ej...
Men skitsam, hann bara med att spela ett dataspel igår, (spelade ju det ett tag), men såg på SAW 7 igen.
DOM ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT BRA, vill ha maraton igen med dom filmerna... 
 
Efter detta inlägg ska jag iallafall duscha, ta ut en diskmaskin, göra mig iordning och sen se ifall jag hinner med till Bloms en sväng och sen vara med hundarna så mycket jag bara kan! Brorsan skulle försöka få upp studsmattan också och systern kanske ville hjälpa mig med en liten agility-bana. :) Min dag i stort sett och vädret är underbart. 
Justeja, HADE STOOORT BESÖKSREKORD IGÅR! ÄLSKAR ER! ❤❤
 
Har ingen speciell bild att lägga in i detta inlägg, eller jo, skulle kunnat lägga in en på min katt igen men det känns som jag bara lägger in bilder på dom då så... Ni får lite bilder som nog dom flesta känner igen sig i, right?

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback