I can't wait till school! - Said NO ONE EVER.

Sitter fortfarande i mina sovkläder, är lite seg idag tror jag. Kanske för att det är sista dagen på lovet? ;)
Nej men, har faktiskt inte tänkt att göra nåt mer idag än detta: 
  • Göra iordning mig. (obviously?)
    SPELA IN TVÅ VIDEOS! 
    Rensa min andra garderob. (Denna är med kläder från systrarna och lite annat.)
     
    Sen också ta ut diskmaskinen och spela en del piano.
    Har jag tid ska jag se om jag kan ta lite nya egopics or something, har ju ingen bra bild att lägga in såhär annars haha...
    Ja, det är mina planer för idag. Och på tal om garderober, så hann jag rensa klart min igår och det blev jättebra! Så idag ger jag mig in i den andra.
    Fick också klippt luggen igår, äntligen kan jag se igen, haha! 
    Tänkte bjuda på ett "Före&Efter-kort" men jag var verkligen inte fin på korten asså så att...
    HA DET BRA OCH VAR GLADA FÖR ATT NI FAKTISKT FÅTT HAFT ETT LOV ÖVERHUVUDTAGET!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback