DAGENS FRÅGA - SEAN BANAN..?

Tänkte ge er en liten fråga såhär på starten av veckan... 
Och den frågan är: Vad tycker ni om Sean Banan???
 
Asså, först måste jag bara börja med att jag undrar hur han kom på namnet "Sean Banan"..? Hade han liksom nåt beroende till bananer eller vadå, haha? Sen undrar jag också hur han egentligen blev känd, men jaja.
Jag tycker iallafall att "Sean Banan" är... Cool. Ni flesta tycker säkert att han är en skam för Sverige, men jag tycker att när alla här i Sverige ibland blir lite, för seriösa, så finns han där och muntrar upp oss! (Iallafall mig! Och ja, det lät lite dramatiskt kanske, hehe...)
Nej men liksom, hans låtar är ju inte precis meningsfulla, men jag tycker ju ändå inte att dom är dåliga? Melodin och så gör att texten låter bra. He is funny, dock ser han inte bra ut utan keps. Hihi.
Lite kortfattat bara: Vad tycker ni om Sean Banan och vet ni hur han blev känd eller varför han heter som han gör? 
 
Och jag vet att alla mina sånahär frågor blir lite röriga, men det är så mycket jag vill veta som det inte finns svar på! 


Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback