Breakfast time.

Godmorgon! :)
Sov faktiskt ut ganska länge idag, typ till 10-tiden?! 
Så har nyss ätit frukost. Är lite halvgrått ute, gick verkligen året så fort så vi är vid vintertid igen..?
Nej men, planerna idag är inte stora alls. Ska rensa spotifylistan, album på facebook, mobilen. Hoppa in i duschen, gå ut med vovvarna... Ja, småsaker. Eller, ska spela in en ny video också. Kanske spela nåt dataspel, haha! 
Men jag hoppas ni får en bra lördag så skriver jag mer senare! 
~Ger er en klassisk "bloggare-bild", en bild på min frukost.~
 
(Och ja, jag är för lat för att ta en tallrik till mackorna så jag tar ett papper hahah...)
En liten fråga till er också, säger ni ÄPPLEJUICE eller ÄPPELJUICE???
För jag säger båda...? :s

Kommentarer
Postat av: Johanna Nordling

Jag tror jag säger äpplejuice? XD

2013-04-13 @ 12:58:57
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

ÄPPEL PÄPPEL PIRON PARON, eller hur går ramsan?
Jag säger äppel-juice :)

2013-04-14 @ 11:32:36
URL: http://fishmas.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback