~Happily ever after is so once upon a time.~

Sen bloggning igen ja... Haha, sorry for that. :$
Men nu sitter jag iaf och redigerar veckans video, lägger nog upp den imorrn! 
Fast imorgon ska jag också till min morbror Per, så jag hoppas att jag hinner lägga upp den på morgonen. Sen gör jag också ett tidsinställt + ett inlägg när jag kommer hem. Får väl gå upp extra tidigt antar jag, igen... *SUCK*, VILL HA MINA SOVMORGONAR! D:
Men tar med mig kameran iallafall, den går man ingenstans utan! 
 
Idag så har jag faktiskt suttit här vid datorn heeeelahela dagen, vet inte ens vart den har tatt vägen egentligen...
Men mamma och pappa gick på en föreställning i typ 4 timmar, så jag var ensam här hemma och jag såg på en skräckfilm som hette "Penny Dreadful". Rekommenderar den faktiskt, den är sevärd! :D 
Men ska fortsätta redigera nu somsagt, så vi hörs imorgon peep'z! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback