SWEET SUNDAY.

Godmorgon finisar! :)
Nyss ätit frukost och så, konstigt att man sov längre igår än när man la sig senare inatt, haha? 
Idag så ska jag iaf redigera och lägga ut videon, det är nummer 1. 
Sen så är jag faktiskt ganska sugen på att baka något! :D Och köra nåt lite nostalgi-dataspel, hehe! 
Kommer ihåg i höstas nån gång, så hade jag värsta nostalgi-febern, haha! Kollade typ bara på Bamse och Fem myror är fler än fyra elefanter & spelade massa spel!
 
Fråga mig gärna nåt på Ask också, är suuuperärlig! -> http://ask.fm/EdsbergarN <-
 
Som bild till detta inlägget, en bild på min mysiga katt. 
Seriöst, VARJE kväll väntar hon nedanför min säng och väntar på att jag lägga mig. Sen hoppar hon upp och börjar spinna, älskling. ♥ Kan faktiskt inte sova utan henne nu, nästan iallafall. :$

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha bra då är jag inte ensam då men aja sjukt fin blogg föresten. :)

2013-04-18 @ 18:18:09

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback